Ετικέτα: ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΥ
Ηχηρό μήνυμα κατά του αλκοολισμού έδωσαν φορείς, χιλιάδες μαθητές και πολίτες, που συμμετείχαν σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο στις εκδηλώσεις για την εβδομάδα πρόληψης αλκοόλ. Οι επιστήμονες και οι διοργανωτές των εκδηλώσεων, όπως το «Δίκτυο Αλκοολογίας Κρήτης», ο Σύλλογος «Επιστροφή» και οι συνδιοργανωτές: Περιφέρεια Κρήτης, Δήμος Ηρακλείου, 7η Υ.ΠΕ., έστειλαν πολλαπλά μηνύματα ευαισθητοποίησης της κοινωνίας, με ομιλίες στα σχολεία, προβολή ντοκιμαντέρ, μουσικά-εικαστικά δρώμενα και άλλες εκδηλώσεις.
