Ετικέτα: Η ΑΘΗΝΑ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, συναντήθηκε με την οικογένεια του Μανώλη Γλέζου και αντιπροσωπεία του Συλλόγου «Μνήμης και Δράσης Μανώλη Γλέζου». Στη συνάντηση συζητήθηκε η συνεργασία των τριών μερών (Δήμος – Οικογένεια – Σύλλογος), με στόχο τη δημιουργία Πολυχώρου Μνήμης και Δράσης Μανώλη Γλέζου, σε ακίνητο του Δήμου Αθηναίων.
