Ετικέτα: ΕΤΗΣΙΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΣΑΝΤΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς, κ. Γιάννης Χατζηαποστόλου, εκπροσώπησε τον Δήμο Κιλκίς στο ετήσιο μνημόσυνο των Σανταίων, που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό της Παναγίας Σουμελά, στην Καστανιά Ημαθίας, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των θυμάτων του ολοκαυτώματος της ηρωικής Επτάκωμης Σαντάς του Πόντου.
