Ετικέτα: ΕΠΣΙΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, που επιτεύχθηκε μέσω της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του θεάτρου, το Φεστιβάλ επιστρέφει στον Λόφο του Λυκαβηττού από τις 28 Μαΐου 2025, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, για τέσσερις παραστάσεις, που απευθύνονται, κυρίως, σε νεανικό κοινό.
