Ετικέτα: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Κουλουρά, το μέλος του Δ.Σ. κ. Γιώργο Ναστούλη και το μέλος κ. Γιώργο Στάθη, είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Νικήτα Κακλαμάνη στο γραφείο του στη Βουλή.
