Ετικέτα: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΑ 35ο & 36ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μια ακόμη εντυπωσιακή τοιχογραφία φιλοτεχνήθηκε στην πόλη του Πειραιά, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Πειραιά με την UrbanAct, η οποία είναι αφιερωμένη στην προστασία του περιβάλλοντος και στη «Μητέρα Γη», ομορφαίνοντας το κτήριο και την περιοχή.
