Ετικέτα: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
«Ήταν μια μαγική βραδιά και την απόλαυσαν όλοι: μικροί και μεγάλοι. Η εορταστική εκδήλωση με τη συμμετοχή όλων των παιδικών τμημάτων του Πολιτιστικού Κέντρου του Δήμου Καισαριανής άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και επιβεβαίωσε την εξαιρετική δουλειά, που γίνεται από τους εργαζόμενους σε αυτό.», όπως τόνισε στον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Καισαριανής κ. Ηλίας Σταμέλος.
