Ετικέτα: ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΩΝ
Κατά τη διάρκεια του 2025 πραγματοποιήθηκαν από τον Δήμο Αθηναίων, μεταξύ άλλων, η πλήρης αποκατάσταση του σιντριβανιού της πλατείας Συντάγματος βάσει μελέτης του Υπουργείου Πολιτισμού, η επαναχύτευση και επανατοποθέτηση της προτομής του Νίκου Καζαντζάκη στην οδό Ευελπίδων, η αφαίρεση χρωστικών από το άγαλμα του Σπύρου Λούη και η αποκατάσταση των μνημείων του Μπλόκου Δουργουτίου και του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος επί των Φρ. Σμιθ & Λαγουμιτζή.
