Ετικέτα: ΕΝΤΑΞΗ ΔΥΟ ΕΡΓΩΝ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ ΣΕ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΝΗ ΚΑΙ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ
Δύο ακόμη κρίσιμες παρεμβάσεις, που ενισχύουν τον συνολικό σχεδιασμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τη βιώσιμη διαχείριση των υδατικών πόρων και την ενδυνάμωση των υποδομών ύδρευσης, μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης σε Δυτική Μάνη και Ερμιονίδα. Τα έργα αφαλάτωσης εντάχθηκαν στο «Τ.Π.Α. Περιβάλλοντος και Ενέργειας 2021-2025», με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρου Παπασταύρου.
