Ετικέτα: ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
Στην ένταξη του έργου της ανάπλασης της πλατείας Καλυβίων στη Δημοτική Ενότητα Ολύμπου, του Δήμου Ελασσόνας, προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου, στο πλαίσιο της πρόσκλησης: «Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο 2023-2024», στην τελευταία συνεδρίαση, στις 29 Ιανουαρίου 2025.
