Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Με επιπλέον τρία σύγχρονα οχήματα ενισχύθηκε ο στόλος καθαριότητας-ανακύκλωσης του Δήμου Χαλανδρίου, χωρίς κόστος για τα δημοτικά ταμεία. Ο Δήμος Χαλανδρίου είναι ένας από τους 8 Δήμους, που απέκτησε δωρεάν από την Περιφέρεια Αττικής και τον Ε.Δ.Σ.Ν.Α δύο ηλεκτρικά οχήματα συλλογής βιοαποβλήτων, τα οποία παραδόθηκαν από τον Περιφερειάρχη, κ. Νίκο Χαρδαλιά, σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης», στο Ίλιον.
