Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
Με ανακοίνωσή της η Δημοτική Αρχή Σερρών στηρίζει την κινητοποίηση των Νοσοκομειακών Ιατρών του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών, για την ενίσχυση του νοσηλευτικού ιδρύματος με ιατρικό προσωπικό, εκφράζοντας τη βαθιά της ανησυχία αναφορικά με τα σοβαρά ζητήματα, που αντιμετωπίζει το νοσηλευτικό ίδρυμα, τα οποία θέτουν υπό αμφισβήτηση την εύρυθμη λειτουργία του.
