Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Μανώλης Μενεγάκης είχε την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 συνάντηση με τον Δήμαρχο Ιεράπετρας κ. Μανώλη Φραγκούλη, στο Δημαρχείο Ιεράπετρας, στο πλαίσιο ενίσχυσης της διαδημοτικής συνεργασίας.
