Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας, κ. Βασίλης Γκίζας, υπέγραψε τη σύμβαση με την εκπρόσωπο του αναδόχου για την προμήθεια δύο νέων απορριμματοφόρων οχημάτων συλλογής βιοαποβλήτων, παρουσία του αρμόδιου Αντιδημάρχου Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, κ. Θωμά Κοτρωνιά.
