Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Συνάντηση εργασίας με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη είχε ο Δήμαρχος Βριλησσίων, κ. Γιάννης Πισιμίσης, ο οποίος έθεσε στον κ. υπουργό ζητήματα, που αφορούν στην ασφάλεια και στην αστυνόμευση της πόλης, για τα οποία ο κ. Χρυσοχοΐδης είχε πολύ καλή γνώση και τόνισε πως τις επόμενες ημέρες το Αστυνομικό Τμήμα Βριλησσίων θα ενισχυθεί με επιπλέον προσωπικό, ενώ σε μερικές εβδομάδες θα στελεχωθεί περαιτέρω με νέους αστυφύλακες.
