Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΜΕ 8 ΝΕΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟ Α.Τ. ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ-ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
Η διατήρηση της τάξης και της ηρεμίας στη Νέα Φιλαδέλφεια και Sτη Νέα Χαλκηδόνα, αποτελεί βασική μέριμνα του Δημάρχου, K. Γιάννη Τομπούλογλου. Για τον λόγο αυτόν είχε ξεκινήσει από καιρό τις επαφές του με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και προσωπικά με τον υπουργό, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ώστε να του εξηγήσει την ανάγκη ουσιαστικής ενίσχυσης του Αστυνομικού Τμήματος της πόλης.
