Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
Η λειτουργία του Κέντρου Ένταξης Μεταναστών (Κ.Ε.Μ.) του Δήμου Λαρισαίων ενισχύεται με την ένταξη στο δυναμικό της δομής ψυχολόγου, νομικού συμβούλου και κοινωνικού λειτουργού. Να σημειωθεί ότι το Κ.Ε.Μ. ξεκίνησε τη λειτουργία του στα μέσα του Ιουνίου 2024.
