Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Ξεκίνησε η παράδοση νέων κάδων απορριμμάτων στον Δήμο Αγίου Δημητρίου, με στόχο την ενίσχυση του εξοπλισμού καθαριότητας και την ευρύτερη προσπάθεια για την ανανέωση συνολικά του στόλου καθαριότητας.
