Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ
Η υπουργός Πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη, υπέγραψε με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιο Αγγελούδη, την Προγραμματική Σύμβαση Πολιτισμικής Ανάπτυξης για τη στήριξη και ενίσχυση του ιστορικού Φεστιβάλ Δημητρίων, για την τριετία 2025-2027. Η υπογραφή της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, παρουσία των επικεφαλής των συμμετεχόντων πολιτιστικών φορέων του Υπουργείου Πολιτισμού.
