Ετικέτα: ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Μια πολύ χρήσιμη συζήτηση για τα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κιλκίς και την κάλυψη των λειτουργικών τους αναγκών, μετά το κενό που δημιουργήθηκε από την κατάργηση της αντίστοιχης Δημοτικής Σχολικής Επιτροπής, είχε ο Δήμαρχος Κιλκίς, κ. Δημήτρης Κυριακίδης, με τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς κ. Αχιλλέα Τσάμη και στελέχη του Διοικητικού του Συμβουλίου.
