Ετικέτα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΖΩΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Περισσότερους από 1.500 μαθητές Δημοτικών και Γυμνασίων σχολείων ενημέρωσε ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης τον περασμένο μήνα σχετικά με τη φιλοζωία και το περιβάλλον, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων. Η δράση πραγματοποιήθηκε υπό το μήνυμα: «ΜΑΘΑΙΝΩ-ΣΤΗΡΙΖΩ-ΣΕΒΟΜΑΙ», στο πλαίσιο συνολικότερου έργου με αντικείμενο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων για τη φιλοζωία και το περιβάλλον.
