Ετικέτα: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΠΑΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ
Καμία ανοχή σε νοοτροπίες και πρακτικές, που δυσχεραίνουν την κίνηση των πολιτών σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους από τον Δήμο Κατερίνης, ο οποίος έθεσε ήδη σε επαναλειτουργία τις βυθιζόμενες-ανακλινόμενες μπάρες στις εισόδους και εξόδους του πλέγματος του κεντρικού πεζόδρομου.
