Ετικέτα: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΟΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Η ενεργοποίηση του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τεχνολογίας, Πληροφορίας και Επικοινωνιών Κοζάνης αποτέλεσε το κεντρικό θέμα συζήτησης κατά τη διάρκεια συνάντησης εργασίας, που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Κοζάνης, όπου ο Δήμαρχος, κ. Λάζαρος Μαλούτας συζήτησε με τη Διευθύντρια Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου, και με τον Σύμβουλο Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Σάκη Παπαβασιλείου, όλες τις λεπτομέρειες για την εκκίνηση της λειτουργίας του Π.Ε.Κ. & Τ.Π.Ε..
