Ετικέτα: ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η Σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση τριών Δημοτικών Σχολείων στην Αγία Παρασκευή υπεγράφη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Νίκου Χαρδαλιά, παρουσία του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής, κ. Γιάννη Μυλωνάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε., κ. Αθανάσιου Γιάνναρη, και εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας.
