Ετικέτα: ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ
Τη «σκυτάλη», μετά από την ολοκλήρωση στη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης στην κεντρική σάλα του Β΄ Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου Κατερίνης «Θεόδωρος Διαμαντόπουλος», παίρνει η ενεργειακή αναβάθμιση του Δημοτικού Κολυμβητηρίου. Μάλιστα, σε αυτή τη χρονική περίοδο, λόγω της αντικατάστασης του λέβητα και των παράλληλων εργασιών που απαιτούνται, το Δημοτικό Κολυμβητήριο θα παραμείνει κλειστό από τις 22 Ιουνίου και για διάστημα ενός περίπου μήνα.
