Ετικέτα: ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ
Με κεντρικό άξονα τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος και την καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας, ο Δήμος Γρεβενών υλοποιεί ένα ακόμη κομβικό έργο γεωθερμίας, συνεισφέροντας καταλυτικά στην εξασφάλιση κρίσιμων και αναγκαίων πόρων υπέρ των δημοτών που φθάνει το 70%.
Σε εργοτάξιο αναμένεται να μετατραπεί από την ερχόμενη εβδομάδα ο αύλειος χώρος του Κέντρου Πολιτισμού του Δήμου Γρεβενών, καθώς από τη Δευτέρα 24 Απριλίου 2023, και για δύο περίπου μήνες, θα πραγματοποιούνται στο σημείο εκτεταμένες εργασίες γεωτρήσεων γεωθερμίας.
Ο Δήμαρχος Γρεβενών κ. Γιώργος Δασταμάνης και η εκπρόσωπος της αναδόχου κατασκευάστριας εταιρείας ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΤΕΒΕ συνυπέγραψαν τη σύμβαση του έργου της ενεργειακής αναβάθμισης του Δημαρχείου Γρεβενών, με την οποία εξασφαλίζεται η ριζική ανάπλασή του.
