Ετικέτα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
«Καρκίνος του μαστού: Όσα θα θέλαμε να πούμε», ήταν το θέμα της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού και με πρωτοβουλία της Γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. και βουλευτή Δυτικής Αθήνας κ. Μαρίας Συρεγγέλα.
