Ετικέτα: ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΤΕΓΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΙΙΙ
Ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας, με τη συμμετοχή και του Δήμου Αιγάλεω, ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος: «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ», το οποίο αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε από τη Διαχειριστική Αρχή του ΟΠΕΚΑ. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ως δικαιούχοι-εταίροι οι Δήμοι Αιγάλεω, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αγίας Βαρβάρας, Ιλίου, Κορυδαλλού, Πετρούπολης και Χαϊδαρίου.
