Ετικέτα: ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ – ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
Εκπροσώπους του Σωματείου Κοινωνικής Μέριμνας «Ειρήνη» υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, κ. Γιάννης Ζαμπούκης, οι οποίοι βρίσκονται στην περιοχή με αφορμή την έναρξη του πρώτου πιλοτικού προγράμματος με τίτλο: «Το Σχολείο που ονειρευόμαστε – Από ΕΜΑΣ για εμάς», με τη στήριξη του Σωματείου «Ειρήνη». Το πρόγραμμα υλοποιείται στο 1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, καθώς και στα συστεγαζόμενα Εσπερινό Γυμνάσιο και Λύκειο.
