Ετικέτα: ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟΞΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΡΟΛΕΪ
Με αφετηρία τον Πειραιά ξεκίνησε την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025 η πρώτη φάση των εργασιών αποξήλωσης του δικτύου τρόλεϊ, παρουσία του Δημάρχου Πειραιά, κ. Γιάννη Μώραλη, και του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών κ. Κωνσταντίνου Κυρανάκη, σηματοδοτώντας μια σημαντική μετάβαση για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
