Ετικέτα: ΕΝΑ ΚΕΣΚΕΚΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ – ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
Ήταν ένα ξεχωριστό Κεσκέκι το φετινό, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στον Δήμο Καισαριανής, όχι μόνο επειδή έκλεισαν 20 χρόνια από την αναβίωση αυτής της εκδήλωσης τιμής και μνήμης των Μικρασιατών προσφύγων στην πόλη, αλλά και επειδή οι φετινές εκδηλώσεις ήταν αφιερωμένες στον ηρωικό λαό της Παλαιστίνης «θύμα γενοκτονίας και άγριου διωγμού από την πατρίδα του, που βιώνει την κατοχή και τον εποικισμό από το κράτος-δολοφόνο Ισραήλ», όπως είπε ανοίγοντας την εκδήλωση η Πρόεδρος του Μικρασιατικού Συλλόγου και δημοτική σύμβουλος κ. Στέλλα Σαρρηπαναγιώτου.
