Ετικέτα: ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΡΙΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΟΡΜΟ “ΝΕΚΡΟΥ” ΔΕΝΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Ένα ακόμη καλλιτεχνικό έργο του κ. Γιώργου Παρίση τοποθετήθηκε σε κορμό «νεκρού» δέντρου, εμπλουτίζοντας την «υπαίθρια» καλλιτεχνική έκθεση, που δημιουργείται σταδιακά στην πόλη της Φλώρινας.
