Ετικέτα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΥΚΑΔΟΣ
Τις εντυπώσεις από την πρόσφατη εκπαιδευτική εκδρομή της Φιλαρμονικής του Δήμου Αλεξανδρούπολης στη Λευκάδα και στη Φιλαρμονική Εταιρεία Λευκάδος μοιράστηκε η Αρχιμαέστρος, κ. Βασιλική Χατζηβασιλειάδου, κατά τη συνάντησή της με τον Δήμαρχο κ. Γιάννη Ζαμπούκη, δίνοντάς του, παράλληλα, και τα δώρα, που είχαν σταλεί από τη Φιλαρμονική Εταιρεία Λευκάδος, σε μια χειρονομία φιλίας και πολιτισμικής σύνδεσης.
