Ετικέτα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΠΙΝΙΔΩΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Συνεχίστηκαν με μεγάλη επιτυχία τα σεμινάρια εκπαίδευσης στη χρήση απινιδωτών σε σχολικές μονάδες του Δήμου Χαλανδρίου, υπό την αιγίδα της Καρδιολογικής Εταιρίας, από τον κ. Γεώργιο Τρανταλή, Επιμελητή Α΄ Καρδιολογίας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών-Ιπποκράτειο.
