Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΟ ΥΨΩΜΑ ΑΝΝΙΤΣΑ
Η ετήσια εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο (1940-1941), πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Αυγούστου 2024, στο ιστορικό Μνημείο του Υψώματος Αννίτσα, χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Γρεβενών κ.κ. Δαβίδ.
