Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Σε εκδήλωση μνήμης για την επέτειο θανάτου του Ελευθερίου Βενιζέλου παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, η οποία έγινε την Κυριακή 14 Απριλίου 2014, στον ανδριάντα του Ελευθερίου Βενιζέλου, στο Πάρκο Ελευθερίας, της Λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, στην Αθήνα, που διοργάνωσαν το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών «Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος», η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων και η Παγκρήτιος Ένωσις Αττικής.
