Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Το μήνυμα πως η δράση όλων θα πρέπει να είναι καθημερινή και διαρκής για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, έστειλε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, μιλώντας στην ειδική εκδήλωση, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Νομού Ηρακλείου έξω από τη Λότζια, το μεσημέρι της Κυριακής 23 Νοεμβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών στις 25 Νοεμβρίου.
