Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ
Με ιδιαίτερη επιτυχία και με την Αίθουσα Θεάτρου «Δημάρχου Βασιλείου Φαρμάκη» ασφυκτικά γεμάτη από μαθητές, εκπαιδευτικούς και πολίτες, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα: «Ο θαυμαστός κόσμος της Ενδοκρινολογίας και του Μεταβολισμού», που διοργάνωσε ο Δήμος Ελασσόνας μέσω της Αντιδημαρχίας Παιδείας και Άθλησης.
