Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
Σε ενημερωτική εκδήλωση του 2ου ΕΠΑ.Λ. Κοζάνης, με τίτλο: «Δίκαιη Μετάβαση, τι, γιατί και πως!» και κεντρικό ομιλητή τον πρώην Δήμαρχο Κοζάνης και μέλος της Οικολογικής Κίνησης, κ. Λευτέρη Ιωαννίδη, παρέστη το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιανουαρίου 2024, ο Δήμαρχος Κοζάνης κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης.
