Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, μίλησε με συγκίνηση, και με την ιδιότητα του Πανεπιστημιακού, για την πορεία του Πανεπιστημίου Κρήτης και της Ιατρικής Σχολής, τονίζοντας πως «τιμούν τον τόπο μας», συνδέοντάς τη δε και με τη λειτουργία του Πα.Γ.Ν.Η., τόνισε πως: «Οι προκλήσεις είναι πολλές.» και ότι ο Δήμος «θα είναι στο πλευρό τους.».
