Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ 140 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΡΕΤΩΝ
Στην εκδήλωση για τα 140 χρόνια συνεχούς λειτουργίας και προσφοράς του Ομίλου Ερετών, που πραγματοποιήθηκε στο Μικρολίμανο, παραβρέθηκε την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025 ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης.
