Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ:ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ… ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ
Πλημμύρισε από παιδικές φωνές χαράς, πλατιά χαμόγελα και ξεχωριστές στιγμές παιδικής δημιουργίας ο πολυχώρος των Παλαιών Σφαγείων το πρωί της Πέμπτης 23 Μαΐου 2024 κατά τη διάρκεια της τελικής εκδήλωσης του Δικτύου Σχολικών Μονάδων, με τίτλο: «Εγώ & Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί», που διοργάνωσαν το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» και το Τμήμα Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Αχαΐας, με την υποστήριξη της Δομής Προώθησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Δήμου Πατρέων και της Κ.Ε.ΔΗ.Π.-Καρναβάλι Πάτρας.
