Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΛΙΒΑΔΟ ΚΑΙ ΚΗΠΟΥΡΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑΖΙ
Στις ετήσιες εκδηλώσεις Τιμής και Μνήμης υπέρ των καέντων και εκτελεσθέντων πατριωτών του Ολοκαυτώματος στις Τοπικές Κοινότητες Μικρολιβάδου και Κηπουρειού, παραβρέθηκε το πρωί της Κυριακής 14 Ιουλίου 2024 ο Δήμαρχος Γρεβενών κ. Κυριάκος Ταταρίδης, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους κ.κ. Αθανάσιο Γκιουζέλη, Κώστα Λέτσιο και Χρήστο Χαντέ, καθώς και από τον Αντιπρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α.Γ. κ. Αχιλλέα Καραμήτρο.
