Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΟΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού στην Κιβωτό, στον Βατόλακκο και στο Ελεύθερο Β΄ Γρεβενών, παρουσία του Δημάρχου Γρεβενών, κ. Κυριάκου Ταταρίδη, εκπροσώπων φορέων, συλλόγων και κατοίκων της περιοχής.
