Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
Με κάθε τιμή, σεβασμό και επισημότητα ο Δήμος Σκύδρας διοργάνωσε εκδηλώσεις στο πλαίσιο της 107ης επετείου μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία μέσα σε κλίμα έντονης και βαθιάς συγκίνησης την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, στην πλατεία Πλαστήρα, στο άγαλμα του Αρχικαπετάνιου των ανταρτικών δυνάμεων του Δυτικού Πόντου Βασίλειου Ανθόπουλου.
