Ετικέτα: ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΠΙΤΙΜΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑΤΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΑΛΒΕΡΤΟΥ Β΄
Ο Δήμος Κηφισιάς αποτελεί την έδρα του νέου Επίτιμου Προξενείου του Πριγκιπάτου του Μονακό, τα επίσημα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν παρουσία της Αυτού Γαληνοτάτης Υψηλότητας Πρίγκιπα Αλβέρτο Β΄ του Μονακό σε μια λαμπρή τελετή, που πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Κεφαλαρίου.
