Ετικέτα: ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΝΕΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στην ενδυνάμωση της φωνής των ασθενών, που πρέπει να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α., κ. Γιώργος Πατούλης, ο οποίος παραβρέθηκε στα εγκαίνια των νέων γραφείων της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας.
