Ετικέτα: ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ Ε.Σ.Π.Α. ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Α.Μ.Θ.
Στη Διημερίδα με θέμα: «Ευκαιρίες Ανάπτυξης και Στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, στο πλαίσιο της ενημέρωσης για το νέο Ε.Σ.Π.Α. 2021-2027, συμμετείχε ο Δήμαρχος Δράμας και Πρόεδρος της ΔΙΑΑΜΑΘ, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος.
