Ετικέτα: ΑΠΟΝΕΜΗΘΗΚΕ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ κ. ΤΙΤΟ ΠΑΤΡΙΚΙΟ
Με αφορμή το τριήμερο Φεστιβάλ Ποίησης, που πραγματοποιήθηκε στην Ιόνιο Βουλή της Κέρκυρας, η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, κ. Μερόπη Υδραίου, απένειμε τιμητική πλακέτα στον διακεκριμένο ποιητή και πεζογράφο κ. Τίτο Πατρίκιο.
