Ετικέτα: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ
Γονείς, εκπαιδευτικοί, κάτοικοι της Νέας Ιωνίας Αττικής, φορείς και δημοτικές παρατάξεις της περιοχής, έστειλαν από την Πλατεία Σημηριώτη το σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα προς την κυβέρνηση πως όλοι μαζί είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις μαζικές κινητοποιήσεις τους ενάντια στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να μετατρέψει το 5ο Γυμνάσιο σε Πειραματικό Σχολείο, στερώντας ένα απολύτως απαραίτητο σχολείο της γειτονιάς από τα παιδιά της τοπικής κοινωνίας, και πως θα κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους μέχρι να πετύχουν την αποκατάσταση μιας πραγματικά μεγάλης αδικίας σε βάρος των παιδιών ενός λαϊκού Δήμου, ο οποίος έχει ιδιαίτερα έντονα προβλήματα σε ό,τι αφορά στην επάρκεια των δημόσιων σχολείων του να καλύψουν τις μαθησιακές ανάγκες όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Επίσης, οι διοργανωτές της κινητοποίησης προανήγγειλαν πως την ερχόμενη Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, στις 12 το μεσημέρι, θα πραγματοποιήσουν μαζική κινητοποίηση και παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας για το ίδιο θέμα, διατρανώνοντας, μεταξύ άλλων, πως είναι βέβαιοι και γνωρίζουν ότι χαμένες είναι οι μάχες, που δεν δόθηκαν και αυτή τη μάχη θα την κερδίσουνε.
Και σε αυτή τη μάχη δεν θα πρέπει να υπάρξουνε «λιποτάκτες», καθώς το ζήτημα αφορά όλη την τοπική κοινωνία, διότι εάν δεν ανατραπεί η συγκεκριμένη κυβερνητική απόφαση για το 5ο Γυμνάσιο, με μαθηματική ακρίβεια και με διαδικασία «ντόμινο» όλοι αργά ή γρήγορα θα υποστούν τις οδυνηρές συνέπειες της ουσιαστικής απώλειας ενός σχολικού συγκροτήματος, από μια άλλοτε κραταιά πόλη, όπου έχει να φτιαχτεί καινούργιο σχολικό συγκρότημα εδώ και αρκετές δεκαετίες, με τις σχετικές ανάγκες να πιέζουν ασφυκτικά.
